Search

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 1.00 seconds.

  1. Thread: JD1's FZR

    by JD 1
    Replies
    1,993
    Views
    343,856

    This ski could be purchased for a great price if...

    This ski could be purchased for a great price if anyone is interested.
  2. Thread: Speed difference

    by JD 1
    Replies
    7
    Views
    681

    Pump bearing wear and wearing wear Switch them...

    Pump bearing wear and wearing wear Switch them and compare
  3. Thread: FZR Cooling

    by JD 1
    Replies
    91
    Views
    20,859

    No. You can use that..

    Ok yeah I'm not adding the cooling plate, so that means just leave the abode in and just take out my thermostat?[/QUOTE]

    Yep[/QUOTE]

    Nice then that makes it cheaper and one less hole to drill...
  4. Replies
    1,083
    Views
    145,978

    no biggie, you guys did all the hard work. be...

    Thanks Dan for you help with parts and advice along the way !!!![/QUOTE]

    no biggie, you guys did all the hard work. be careful on that thing guys.
  5. Replies
    38
    Views
    5,913

    Yep. We got a svho that broke a grate at 90mph...

    Yep. We got a svho that broke a grate at 90mph
    09 cam
    Reflash with injectors
    Fiz ic
    Cooling kit
    Pump
    8900 @ 89.9mph with 17lbs of boost
    I have to thank fiz for the ic greastest ic ive ever used
  6. Replies
    1,083
    Views
    145,978

    Great job guys!!!

    Great job guys!!!
  7. Replies
    264
    Views
    56,153

    you need a map, cause your soooooo lost lol ...

    you need a map, cause your soooooo lost lol

    this thread should come with boots....
  8. Replies
    14
    Views
    2,529

    Sorry. Heat is the #1 tool. Lots of heat. the...

    Sorry.
    Heat is the #1 tool. Lots of heat. the glue that they use to seal these things up is the same glue that holds the rideplate and grate inserts in. Go around the ENTIRE rub rail with a heat...
  9. Replies
    23
    Views
    7,251

    Im holding a 2013 and a 2014 in my hand and see...

    Im holding a 2013 and a 2014 in my hand and see no difference...
    but then again I haven't had a 2013 fail on me yet:lol:
  10. Replies
    52
    Views
    5,588

    Its been six years since the sho engine has been...

    Its been six years since the sho engine has been out....
    Wow how time flys...
  11. Replies
    63
    Views
    6,257

    4-Stroke This and antiseize

    This and antiseize
  12. Replies
    69
    Views
    8,609

    Its no Spark hull but it will do... lol

    Its no Spark hull but it will do... lol
  13. Replies
    352
    Views
    46,107

    If I had a dollar for all the bad advice R&D...

    If I had a dollar for all the bad advice R&D gave...
    From my experience anything R7 and up doesnt work and thats on many diff skis...
    Hope you get that weld to stick




    Hope you get it...
  14. Thread: JD1's FZR

    by JD 1
    Replies
    1,993
    Views
    343,856

    Well... seeing that the yami oem rod is a I beam...

    Well... seeing that the yami oem rod is a I beam and most aftermarket rods are H beam I would have to say aftermarket rods are not legal:-?
    thank you Mike for posting that info.
  15. Replies
    14
    Views
    1,092

    if its the typical oem pump and shaft? the whole...

    if its the typical oem pump and shaft? the whole pump wont remove? the splines on the end of the shaft have been damaged. It is a very tight fit regaurdless the softness of the shaft. If its ever...
  16. Thread: 96.9 mph FZR

    by JD 1
    Replies
    115
    Views
    13,658

    Very Impressive!!! Congrats to you guys=D>

    Very Impressive!!! Congrats to you guys=D>
  17. Replies
    305
    Views
    30,241

    that video looks really good scott and a lot of...

    that video looks really good scott and a lot of fun!!!
  18. Replies
    305
    Views
    30,241

    back in 2004 2005 2006 I watched Kerry Hibdon out...

    back in 2004 2005 2006 I watched Kerry Hibdon out run everyone including me, I kept trying year after year and finally got to the level he was. Didn't want a rule change, just kept working harder and...
  19. Replies
    305
    Views
    30,241

    Awesome job to Deans Team, Scott, Abdullah!!...

    Awesome job to Deans Team, Scott, Abdullah!! Whats next? World Title in the 928? Guys deff got his shit together beating a 110mph RXPX!!!:lol:
  20. Replies
    17
    Views
    1,685

    Ill be there for sure!!! I hope its choppy cause...

    Ill be there for sure!!! I hope its choppy cause my Yamalog loves when it gets rough:lol:

    I am going all out this year, Im either going to break 100 or my neck. Its gonna be a hell of a show!!!
  21. Replies
    352
    Views
    46,107

    now were talkin=D> it was starting to get...

    now were talkin=D> it was starting to get boring....
  22. Thread: JD1's FZR

    by JD 1
    Replies
    1,993
    Views
    343,856

    more pics

    more pics
  23. Replies
    352
    Views
    46,107

    it all looks good!!! very nice

    it all looks good!!! very nice
  24. Replies
    15
    Views
    2,023

    i can tell, that must have been crazy at those...

    is that you coming uphooked at the end, or was that revlimiter? either way boat looks really good!![/QUOTE]

    Ski was crazy fast Dan!! There were boat wakes and hidden rollers in there the whole...
  25. Replies
    17
    Views
    2,617

    getting alot of request's for this set up. if...

    getting alot of request's for this set up. if enough people wanted it, it could be done.
Results 1 to 25 of 63
Page 1 of 3 1 2 3