Search

Type: Posts; User: ou812

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Haha funny you say that, I just talked with pimp...

    Haha funny you say that, I just talked with pimp the other day & he said he got the silver xpl beast running & we're going to elsinore tomorrow to dial in our ski's. Bring it tomorrow to elsinore....
  2. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: OK, I give up.............. What happened?

    OK, I give up..............

    What happened?
  3. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Hmm, I talked with bill about the trip & it...

    Hmm, I talked with bill about the trip & it sounds good but, We might end up at the condo in havasu with our families instead. My step son has a 23ft boat & he wants to cruise & the wives wanna go...
  4. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: OK.....So did you go there for an update on the...

    OK.....So did you go there for an update on the weather & water level or did you get some GPR #'s to share?:lol:

    EDIT::

    Nevermind, I just read your other post..;)
  5. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: You a male prostitute?:smt119 =P~ 8-[

    You a male prostitute?:smt119 =P~ 8-[
  6. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Am I sending the keys to joe or mark?:smt119 :-k

    Am I sending the keys to joe or mark?:smt119 :-k
  7. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: True, but thats not the point. The point is to...

    True, but thats not the point. The point is to meet other members, riders wether it's stand up, sit down or boaters & posers;) & some impros exposure to the pwc world.

    I had to miss it.:(
    ...
  8. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: WOW! The 2 days we'll be there are the only days...

    WOW! The 2 days we'll be there are the only days that aren't windy.

    http://www.weather.com/outlook/health/airquality/tenday/USAZ0275?from=weekend_topnav_aq
  9. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: My stepson (26yr old) & his little guy are 90%...

    My stepson (26yr old) & his little guy are 90% in. He has my old 2000 xpl now & will finally get to ride it. Well, I may have to dial it in since it's gonna be the 1st time running back in stock...
  10. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Ohhh! It's on!! That's the Dupont's speed range!

    Ohhh! It's on!! That's the Dupont's speed range!
  11. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Uh-Oh, Will my GSX still be the slowest there?

    Uh-Oh, Will my GSX still be the slowest there?
  12. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Pimp won't make it, he's hitting glamis this...

    Pimp won't make it, he's hitting glamis this weekend & is starting in on his BB next weekend.
  13. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: I just need to know what time to show up. Friday...

    I just need to know what time to show up. Friday late morning/noonish or saturday early AM.
    I'll have my son with me & he wants to ride his quad a little too.
  14. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: I'm in... Are you guys showing up & riding...

    I'm in...
    Are you guys showing up & riding friday & leaving early on saturday like last time?
  15. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: fabtech,procomp,superlift? I hear superlift is...

    fabtech,procomp,superlift?
    I hear superlift is damn good. I wish I went that route.

    http://www.superlift.com/media/videos/PPV-99-PICKUP_12TON.html
  16. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: talk to pimp about deisel performance. Damn bill,...

    talk to pimp about deisel performance. Damn bill, was it a better deal than the singh chevy place? It looks the same as the one they had but the GMC's look better cosmeticaly;)
  17. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Bill, What happened to the riverside deal? Or did...

    Bill, What happened to the riverside deal? Or did you even make it to riverside..;)
  18. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Thats OK keith. You'll catch us next time.;) ...

    Thats OK keith. You'll catch us next time.;)
    Here's what I pulled off with the stock prop as we ran on wed. on 1/4 tank. It wasn't as calm as then either so I could have got more out of it. The...
  19. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Haha, Is it a mystery?. I might be there sooner,...

    Haha, Is it a mystery?.
    I might be there sooner, I'm not sure. I have an 8am appointment & it shouldn't be that long..Thats why I said to call me. call me after 8. I'll be there for sure. Do you...
  20. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: I sent you a PM You can call now if you want

    I sent you a PM You can call now if you want
  21. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: I'll call you.

    I'll call you.
  22. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Of course you can go keith! Yeah I got the trim...

    Of course you can go keith! Yeah I got the trim ring to work. Thanx!
    Give ma a call in the morning after 8am. I have the concords back But I still have to install them. I can do that tomorrow.:lol: ...
  23. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: I'm in for saturday but will be around 10-10:30....

    I'm in for saturday but will be around 10-10:30.
    IEGPR do you know where to go? Get off at nichols & go rt. the an immediate left & go to the 1st st light & go rt. for about 2 miles. It's marina...
  24. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Saturday 66 degrees sunny, sunday 71 degrees...

    Saturday 66 degrees sunny, sunday 71 degrees sunny.....
    saturday is fine but sunday might be a good day too if everyone can make it..
    The water temp was 51 a few days ago so it'll be chilly...
  25. Replies
    562
    Views
    59,896

    Sticky: Looks Okay weather wise...I still don't know...

    Looks Okay weather wise...I still don't know about my time frame though.:-?
    Hey bill, if you're reading this, is snoozer still going? The GPR guy might can make it.:D
Results 1 to 25 of 81
Page 1 of 4 1 2 3 4